wtorek, 13 stycznia 2015

PIERWSZA PSIA MIŁOŚĆ

Razem z rodzicami, najbardziej lubię oglądać programy przyrodnicze, zwłaszcza te o psach. Z jednego z nich dowiedziałem się, że bulteriery powstały na skutek skrzyżowania wielu ras. Moimi przodkami są: różne teriery, buldog, chart, a nawet dalmatyńczyk. Nic więc dziwnego, że mam słabość do dalmatyńczyków i po raz pierwszy zakochałem się właśnie w przedstawicielce tej rasy. Ciągnie swój do swego. Sara była moją najlepszą przyjaciółką i towarzyszką zabaw. Niestety jak w tanim romansie, pojawiły się przeszkody i Sara musiała wyprowadzić się z naszego osiedla. Na zawsze jednak pozostanie w moim sercu. Przypominam sobie o niej za każdym razem, kiedy widzę pojawiające się na moim ciele czarne ciapki, które są podobno spadkiem po genach dalmatyńczyka w mojej rasie. 


Kto się czubi ten się lubi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz