czwartek, 25 grudnia 2014

A Wy byliście grzeczni w tym roku ?

Pod choinką znalazłem mnóstwo prezentów, co pokazuje, że w przyszłym roku, to ja będę musiał obdarować Mikołaja. Chciałem dostać rózgę, bo kije kocham najbardziej. Przez cały rok, mocno na to pracowałem. Zniszczyłem fotel, zjadłem wszystkie uchwyty od mebli, pogryzłem mnóstwo butów i ubrań, rozszarpałem dziesiątki moich legowisk i pluszanek, ba nawet kilka razy udziabałem Mamę w nos. Jak się okazało wszystko na marne. Tyle starań i wszystko po nic. Dlatego podaruję Mikołajowi okulary i w przyszłym roku postaram się jeszcze bardziej. Na chwilę obecną jestem na Mikołaja zwyczajnie obrażony. Fakt dostałem chociażby poroże, które uwielbiam, ale nie myślcie sobie, że gryzę je ze smakiem. O nie! Ja je gryzę ze złości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz