wtorek, 9 grudnia 2014

Siemka! Hejka! Cześć!

Cześć! Jestem Onyx Buteo, a po domowemu po prostu Yoshi albo Pychol, Trytek, Bullson, Nie i Fe (tak Mama woła pod moim adresem nadzwyczaj często) i tak właściwie, to jeszcze dziesiątki innych, które postaram się w przyszłości objaśnić. Razem z rodzicami mieszkam na warszawskiej Białołęce, która jest rajem dla takich kochających aktywność psów jak ja. Mama mówi, że jestem „syneczkiem mamusi”, ale to nieprawda. Jestem już dużym mężczyzną, jak mój Tata. Jak chodzę do Mamy na tulaczki i cmoczki, to tylko dlatego, żeby jej nie było przykro. Pod koniec tego miesiąca skończę rok. Wcześniej byłem za mały na własnego bloga, ale teraz jestem już taki duży, że mogę sam pisać. Oprócz bieżących spraw, w najbliższych postach przedstawię także ubiegłe miesiące. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz