poniedziałek, 29 grudnia 2014

PIERWSZE URODZINY

Dokładnie rok temu, rozpoczęła się moja przygoda na tym świecie. Jeżeli dzisiejszy dzień miałby się wiązać z podsumowaniami, to na pewno nie byłyby one wyłącznie „różowe”. Przez ten rok sporo chorowałem, zniszczyłem mnóstwo rzeczy i zrobiłem mnóstwo głupot, ale z drugiej strony zdobyłem też mnóstwo przyjaciół, przeżyłem wiele wspaniałych przygód, i co najważniejsze, znalazłem rodzinę, która mnie bardzo kocha. Jak to w życiu bywa, nie było ani biało ani czarno i dobrze, bo przewidywalność jest nuda, a ja nie toleruję nudy, ani przez chwilę. Dlatego z okazji moich urodzin życzę sobie i Wam wszystkim mnóstwo zdrowia, miłości i przyjaciół, bo jeżeli ich nie zabraknie, to nuda na pewno nie będzie miała okazji, wkraść się w nasze życie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz