piątek, 12 grudnia 2014

PIES ŚWINIA

Jeśli wchodzisz między bullki, musisz chrumkać tak jak one. Między świnie chyba też, więc w tym, to całe podobieństwo. W końcu utarło się, że bulterier, to pies świnia. Jedne bullki mogą się za to obrażać, a drugie być z tego dumne. Ja należę do tej drugiej grupy, bo podobno świnki, to świetne zwierzaki. Ryjek wcale nie jest mi potrzebny, żeby chrumkać po mistrzowsku. Jakie jeszcze podobieństwa, można znaleźć między nami, to sam nie wiem. Nie mam zakręconego ogona, nie jestem różowy i nie mam raciczek. Za to, można się we mnie doszukać mnóstwa podobieństw do przeróżnych, innych zwierzaków, więc stanie się to tematyką, na pewno nie jednego wpisu. 


2 komentarze:

  1. ja myślę, że po kąpieli zamiast bieli ukazuje się świński róż każdego bullika :D

    Pozdrawiam razem z prosiem-Kolosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kąpiel całe szczęście miałem tylko jedną w swoim życiu. Nie widziałem się po niej, a do rodziców byłem odwrócony czarnym zadem, więc nie wiem. Jeżeli kiedyś jeszcze spotka mnie ta przykrość, to sprawdzę ;) Pozdrowienia dla Kolosa.

      Usuń